Pondelok, 8. december 2025
Mimoriadne správy
- The Mirror: Na Ukrajine bolo pravdepodobne zabitých už viac ako pol milióna Rusov
- Nemci odrádzajú svojich občanov od vianočných trhov v Prahe. Číha tam smrteľné nebezpečenstvo, tvrdia
- Seniorka za volantom riešila padajúce veci v aute, skončila v rybníku
- Na ruské mesto Belgorod spadla ruská letecká bomba
- Rusko na Ukrajine za uplynulý týždeň stratilo viac ako 10-tisíc vojakov
5.6.2021 (Webnoviny.sk) - Záujem o čapované pivo stúpol v partnerských podnikoch Plzeňského Prazdroja Slovensko medziročne o 20 %. Denne pribúda 15 až 60 nových partnerských prevádzok, ktoré robia prvýkrát objednávku.
Od otvorenia terás si podniky objednali spolu viac ako 40-tisíc hektolitrov piva. Informovala o tom v stredu hovorkyňa spoločnosti Plzeňský Prazdroj Slovensko Zdenka Huňady.
Plzeňský Prazdroj Slovensko je pivovovar s 550 zamestnancami. Do portfólia značiek spoločnosti patrí Pilsner Urquell, Šariš, Velkopopovický Kozel, Radegast, Gambrinus, Topvar, Smädný Mních, Excelent, nealkoholické pivo Birell a cider Frisco.
Spoločnosť patrí pod jednotku Asahi Europe & International Group, pod ktorú spadá 19 pivovarov v 8 európskych krajinách, a ktorá patrí pod japonskú spoločnosťou Asahi.
Viac k témam: Koronavírus, letné terasy, pandemické opatrenia, pivo
Zdroj: Webnoviny.sk - V podnikoch stúpol záujem o čapované pivo, medziročne je to o 20 percent © SITA Všetky práva vyhradené.
Hodnotenie článku
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Kallasová: Washington je stále najväčším spojencom EÚ
Slovensko má nový duchovný symbol vo Vatikáne, Pellegrini hovorí o nádeji v čase napätia a neistoty doma aj vo svete – VIDEO, FOTO
Nehodu autobusu v Turecku neprežilo sedem ľudí