Utorok, 10. jún 2025
Mimoriadne správy

Novinky značiek Denkmit, dmBio a hautsache zabodovali v 14. ročníku programu Voľba spotrebiteľov

 Webnoviny  16. máj 2025  68  
Novinky značiek Denkmit, dmBio a hautsache zabodovali v 14. ročníku programu Voľba spotrebiteľov

16.5.2025 (SITA.sk) - Marketingový program Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka zavŕšil svoj štrnásty rok sledovania inovatívnych produktov a produktových radov ponúkaných slovenským zákazníkom májovým galavečerom, kde predstavil víťazov tohto ročníka. Prihlásených adeptov hodnotila v prvom kole odborná porota tvorená zástupcami z oblasti retailu, výroby a komunikácie, v ďalšom kole už o víťazoch rozhodovala reprezentatívna vzorka tvorená 2000 respondentmi.

V dm drogerie markt zákazníci nájdu celkovo až 32 vlastných dm značiek. V priebehu septembra 2024 pribudla v sortimente dm nová exkluzívna značka dm – hautsache, ktorá vznikla v spolupráci s odborníčkou na krásu Susanne Krammer, pôsobiacou na sociálnych sieťach ako @fraubeauty. Umiestnila sa na prvom mieste v kategórii Pleťovej kozmetiky.

Naopak, stálicou v sortimente je značka Denkmit, ktorej zavedenie v Nemecku sa datuje ešte do roku 1990. Jej ošetrujúci sprej na nábytok získal najlepšie hodnotenie v kategórii čistiacich prostriedkov.

Za víťaza v kategórii rastlinných nápojov si hodnotiaci spotrebitelia zvolili ovsený nápoj bez cukru značky dmBio. Tá v dm označuje potraviny z biologického poľnohospodárstva, ktorých pretrvávajúcu kvalitu zaručujú pravidelné kontroly zloženia aj výrobných procesov. Zameriava sa nielen na vegetariánov, vegánov či ľudí s potravinovými intoleranciami, ale aj na všetkých, ktorým pri výbere potravín záleží na udržateľnosti ich procesu výroby či spracovania. "V roku 2024 uviedla značka dmBio na trh viaceré inovatívne a trendové novinky, jednou z nich bol práve ocenený dmBio ovsený nápoj bez cukru," vyjadrila sa asistentka nákupu značiek dm Elena Černáčková. "Táto priazeň nás veľmi teší a je pre nás príjemným povzbudením do toho, aby sme naďalej do regálov a e-shopu prinášali okrem drogérie aj nové, zaujímavé a kvalitné potraviny."

Prehľad ocenených výrobkov dm drogerie markt


Víťaz v kategórii Čistiace prostriedky


Denkmit Ošetrujúci sprej na nábytok, 300 ml
Uvedenie na trh: 12/2024
cena: 1,95 € (0,54 € za 100 ml)

Ošetrujúci sprej na nábytok s antistatickou formulou efektívne čistí, chráni a znižuje usadzovanie prachu. Navyše pomáha redukovať peľové alergény, čím prispieva k zdravšiemu prostrediu v domácnosti. Sprej je ideálny na drevo, plast a sklenené povrchy a zanecháva nábytok čistý a lesklý.

Víťaz v kategórii Rastlinné nápoje


DmBio Ovsený nápoj bez cukru, 1 l
Uvedenie na trh: 04/2024
cena: 1,65 € (0,17 € za 100 ml)

Ovsený nápoj bez cukru značky dmBio je ideálny ako náhrada klasického kravského mlieka. Je vyrobený z čisto organických zložiek bez pridania cukru. Je skvelý aj do pudingov alebo dezertov, využiť sa dá aj pri varení. Výborne tiež chutí s espressom. Ovsený nápoj bez cukru značky dmBio je nositeľom certifikátu Naturland.

Víťaz v kategórii Pleťová kozmetika


Značka hautsache
Uvedenie na trh: 09/2024

Značka hautsache spája všetky potrebné účinné látky pre pleť v šiestich kvalitných produktoch bez parfumácie. Značka prináša čistiacu penu, čistiaci olej, sérum s vitamínom C aj sérum pre posilnenie bariéry pokožky, denný krém s LSF a regeneračný nočný krém – ideálne pre jednoduchú rannú a večernú rutinu starostlivosti o tvár. Produkty sú založené na vedeckých štúdiách, ľahko sa používajú a sú vyrobené v Nemecku.

Informačný servis

Viac k témam: Denkmit, dmBio, hautsache, PR, Voľba spotrebiteľov
Zdroj: SITA.sk - Novinky značiek Denkmit, dmBio a hautsache zabodovali v 14. ročníku programu Voľba spotrebiteľov © SITA Všetky práva vyhradené.
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Vážime si vaše súkromie!x

Táto webová stránka používa technológie ako napr. cookies, ktoré nám pomáhajú zlepšiť Vašu prácu s našou stránkou. Tento nástroj tiež používame s cieľom merania výsledkov alebo zosúladenia obsahu našej stránky. Keďže si vážime vaše súkromie, touto cestou by sme vás chceli požiadať o povolenie na využívanie týchto technológií.