Sobota, 13. december 2025
Mimoriadne správy
- Kim Čong-un sa priznal, Severná Kórea pomáhala Rusku pri odmínovaní ukrajinského územia
- Trumpov vyslanec sa stretne so Zelenským a európskymi lídrami, budú diskutovať o mieri na Ukrajine
- Zelenskyj navštívil Kupiansk, nachádzal sa asi kilometer od ruských pozícií
- Obrovská vlna na ostrove Tenerife zabila dvoch slovenských občanov, tretí je zranený
- The Mirror: Na Ukrajine bolo pravdepodobne zabitých už viac ako pol milióna Rusov
Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka
24.11.2023 (SITA.sk) - Celosvetovo najrýchlejšie rastúcou sociálnou sieťou je už niekoľko rokov TikTok. Začínal ako sociálna sieť pre mladých, no čoraz viac sa presadzuje naprieč generáciami. Pestrý je aj čo sa týka obsahu. Svoje si na ňom nájdu milovníci zvierat, DYI, dobrého jedla či zaujímavých faktov, ekoaktivisti, rodičia aj mladí. A presne taký je aj Lidl, moderný diskont pre každého.
Na Slovensku používa TikTok viac ako 900-tisíc ľudí, čo z neho robí štvrtú najväčšiu platformu tohto druhu u nás. Na TikToku nájdete odteraz už aj Lidl, ktorý sa v posledných rokoch čoraz viac sústredí na originálnu online komunikáciu. Fanúšikovia diskontu sa môžu tešiť na pravidelnú, nápaditú a predovšetkým vtipnú komunikáciu vo forme krátkych príbehov bežnej rodiny a jej známych, ale aj mnoho ďalšieho zaujímavého obsahu.
"Sme presvedčení, že komunikáciou na TikToku dokážeme efektívne doručiť naše kľúčové posolstvá k zákazníkom. Táto sociálna sieť už dávno nepatrí len mladým, navštevuje ju čoraz viac ľudí zo všetkých generácií," povedal Branislav Brzula, šéf marketingu Lidl Slovenská republika, a dodal: "Ku každej komunikácii pristupujeme jednotlivo, neprelievame obsah z jednej platformy na druhú a snažíme sa byť originálni. TikToku prispôsobenou formou chceme našim fanúšikom sprostredkovať silné stránky Lidla, ktorými sú výhodná cena, čerstvosť, jednoduchosť, jedinečnosť, blízkosť, modernosť a zodpovednosť."
Lidl patrí medzi firemných lídrov spomedzi slovenských firiem na Facebooku, Instagrame aj LinkedIne, na YouTube má dokonca dva profily vrátane Kuchyne Lidla. Za pár desiatok hodín od spustenia svojho tiktokového profilu prekročili jeho posty milión pozretí.
Informačný servis
Viac k témam: PR, TikTok
Zdroj: SITA.sk - Na celosvetovo najrýchlejšie rastúcej sociálnej sieti je registrovaný každý šiesty Slovák či Slovenka © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
5 tipov na zlepšenie výkonu servera prostredníctvom monitorovania
Predseda parlamentu Raši zvolal mimoriadnu schôdzu k adresnej energopomoci
Keď sa brucho nadúva. Kniha, ktorá konečne hovorí nahlas o téme, o ktorej sa radšej mlčí