Sobota, 13. december 2025
Mimoriadne správy
- Kim Čong-un sa priznal, Severná Kórea pomáhala Rusku pri odmínovaní ukrajinského územia
- Trumpov vyslanec sa stretne so Zelenským a európskymi lídrami, budú diskutovať o mieri na Ukrajine
- Zelenskyj navštívil Kupiansk, nachádzal sa asi kilometer od ruských pozícií
- Obrovská vlna na ostrove Tenerife zabila dvoch slovenských občanov, tretí je zranený
- The Mirror: Na Ukrajine bolo pravdepodobne zabitých už viac ako pol milióna Rusov
Kaufland znovu boduje vo Voľbe spotrebiteľov, výrobky produktového radu K-Z lásky k tradícii získali dve víťazstvá
19.5.2023 (SITA.sk) - Produkty vlastných značiek, s ktorými obchodný reťazec prichádza na pulty predajní, sú u zákazníkov mimoriadne obľúbené. Opäť o tom svedčí úspech vo Voľbe spotrebiteľov 2023.
Vďaka hlasom od slovenských spotrebiteľov získali Bryndzové pirohy so slaninkou a Tvaroh nízkotučný hrudkovitý z produktového radu K-Z lásky k tradícii dve ocenenia. Stali sa Najlepšou novinkou roka 2023 v kategóriách Polotovary a hotové jedlá, aj Tvarohy a skyry.
Marketingový projekt Voľba spotrebiteľov vznikol pred dvanástimi rokmi, aby monitoroval, podporil aj hodnotil nové či inovované výrobky alebo produktové rady, ktoré prichádzajú na slovenský trh. Ocenené produkty vyhlasuje na základe výsledkov prieskumu, ktorý sa v SR uskutočňuje na reprezentatívnej vzorke 2 000 respondentov.
Pre Kaufland nejde o premiérové ocenenie, pretože už z vlaňajšej Voľby spotrebiteľov si odniesol dve prvenstvá. Produkt Spišské párky 80 % ho získal v kategórii Párky a klobásy a o titul Najlepšia novinka roka 2022 sa v kategórii Polotovary zaslúžili aj Zemiakové lokše, pričom oba výrobky pochádzajú z privátnej značky obchodného reťazca K-Z lásky k tradícii. Tá zákazníkov zaujala už aj v roku 2021, keď Detský tvarovo-smotanový dezert zvíťazil v kategórii Mliečne dezerty a mäkký zrejúci Syr s bielou plesňou zabodoval v kategórii Syry.
"Kaufland má v ponuke široký sortiment tovaru za výhodné ceny, o to viac nás teší, že v našich predajniach je čoraz väčší záujem o produktový rad K-Z lásky k tradícii. Na trh sme ho uviedli v roku 2018 a zákazníci oceňujú, že v ňom nájdu výlučne slovenské potraviny vyrobené z najkvalitnejších domácich surovín," konštatuje Lucia Vargová, hovorkyňa spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s..
Do sortimentu produktového radu, ktorým obchodný reťazec dáva priestor slovenským dodávateľom, pravidelne pribúdajú nové výrobky, tento rok sa sortiment K-Z lásky k tradícii rozrástol aj o syrové nite, korbáčiky, rôzne druhy šunky alebo obľúbených salám.
"Tradičné slovenské chute majú u našich zákazníkov úspech, ale ocenenia, ktoré Kaufland získal vo Voľbe spotrebiteľov 2023 aj v predchádzajúcich ročníkoch, zároveň potvrdzujú, že im novinky, ktoré do produktového radu neustále prinášame, naozaj chutia," dodáva hovorkyňa spoločnosti Kaufland, ktorý plánuje ponuku privátnej značky K-Z lásky k tradícii naďalej rozširovať. Už čoskoro ju obohatia aj ďalšie produkty určené pre deti.
Informačný servis
Viac k témam: K-Z lásky k tradícii, PR, Voľba spotrebiteľov
Zdroj: SITA.sk - Kaufland znovu boduje vo Voľbe spotrebiteľov, výrobky produktového radu K-Z lásky k tradícii získali dve víťazstvá © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
5 tipov na zlepšenie výkonu servera prostredníctvom monitorovania
Predseda parlamentu Raši zvolal mimoriadnu schôdzu k adresnej energopomoci
Keď sa brucho nadúva. Kniha, ktorá konečne hovorí nahlas o téme, o ktorej sa radšej mlčí