Piatok, 5. december 2025
Mimoriadne správy
- Slovensko má nový duchovný symbol vo Vatikáne, Pellegrini hovorí o nádeji v čase napätia a neistoty doma aj vo svete – VIDEO, FOTO
- Blanár rokoval so zástupcami Gruzínska a Kirgizska, cieľom je prehĺbenie hospodárskej spolupráce – VIDEO, FOTO
- Slovensko je pripravené Ukrajine opäť poskytnúť pomoc, Blanár v rámci zasadnutia NATO rokoval aj s Landauom – FOTO
- Ruskí vojaci podľa Ukrajiny uviazli v pouličných bojoch o Pokrovsk
- V českom mestečku zo školy evakuovali 450 ľudí pre obavy z výbuchu
10.6.2022 (Webnoviny.sk) - GLAMI, popredná európska platforma pre objavovanie módy a Stileo, najväčší módny vyhľadávač fungujúci na talianskom trhu, spojili od začiatku tohto roku svoje sily, aby vytvorili jednu z najväčších platforiem na objavovanie módy v Európe. Mesačne privedú viac ako 500 tisíc objednávok svojim partnerským e-shopom.
Na GLAMI, ktoré funguje v 13 krajinách sveta, nájdu používatelia viac ako 15 miliónov produktov od viac ako 25 tisíc značiek. GLAMI si zakladá na využívaní umelej inteligencie, ktorá vedie k inteligentnej kategorizácii a výberu módy na mieru každému jednotlivcovi, čo uľahčuje objavovanie a nakupovanie módy naprieč tisíckami e-shopov. Mesačne navštívi GLAMI viac ako 40 miliónov užívateľov.
Spoločnosť Stileo bola založená v roku 2014 s podobnou víziou – zhromažďovať a koordinovať módne ponuky v mekke svetovej módy, v Taliansku. Spoločnosť bola založená v poľskej Wroclawi a zamestnáva 30 ľudí. E-commerce trh v Taliansku v posledných rokoch vzrástol a dosiahol 35,6 milión užívateľov. Tunajšie módne e-commerce prostredie generuje 26% tržieb v celom online (zdroje uvedených dát tu a tu). Stileo je jedna z najväčších módnych e-commerce stránok v Taliansku, ktorú mesačne navštívi viac ako 7 miliónov používateľov. Stileo sa pýši viac ako 220 pripojenými e-shopmi. Medzi najvýznamnejších partnerov patrí napríklad Amazon, Farfetch, escarpe.it, Luisaviaroma, Mec Shopping or Maxi Sport.
Spoločnosti GLAMI aj Stileo sa v priebehu rokov rozrástli a stali dôležitými hráčmi v oblasti módnej e-commerce v krajinách, kde pôsobia. Zatiaľ čo GLAMI sa podarilo vybudovať silnú pozíciu v strednej a východnej Európe, Stileo sa vypracovalo do pozície významného hráča na vysoko konkurenčnom a "západnom" talianskom trhu. Vďaka spoločnému pôsobeniu na 14 trhoch, generujú GLAMI a Stileo viac ako 500 tisíc objednávok pre partnerské e-shopy s ambíciou zvýšiť ich počet na 1 milión.
"Niektoré české firmy v tejto fáze hľadajú príležitosti komu sa predať. Som hrdý na to, že GLAMI ide opačnou cestou a stojí na strane, kde môže ďalej rásť pomocou akvizícií. Touto akvizíciou spájame skúsenosti oboch tímov pod jednou spoločnosťou s viac ako 130 zamestnancami. V Čechách tým vzniká ďalší silný technologický tím, ktorý zohráva významnú úlohu na poli európskej e-commerce. Môžeme tak využívať výhody hlbšieho zdieľania vedomostí a zdrojov, a posilniť tak svoju vyjednávaciu pozíciu u našich partnerov a inzerentov. Všetky ambície chceme realizovať za zachovania firmy v rukách českého kapitálu,” komentuje akvizíciu riaditeľ a spoluzakladateľ GLAMI Tomáš Hodboď.
Stileo začína novú kapitolu svojho pôsobenia ako súčasť GLAMI. "Sme nadšení, že sa môžeme pripojiť k spoločnosti GLAMI s jej vyspelou technológiou a veľmi dobrými vývojovými zdrojmi. V posledných rokoch GLAMI hojne investovalo do implementácie technológií strojového učenia a dosiahlo skvelé výsledky na poli produktových odporúčaní, podobnosti a škálovateľných modelov na organizáciu obsahu. Tým, že sa staneme súčasťou takejto firmy, si budú naši talianski zákazníci aj partnerské e-shopy už čoskoro užívať výhody vyplývajúce z týchto technológií,” uvádza Igor Smolny, Chief Executive Operating Officer Stileo.
"Akvizícia privedie na našu palubu veľmi skúsený tím so znalosťami lokálneho trhu, ktorý ho bude ďalej rozvíjať a zároveň dáva našim existujúcim partnerským e-shopom prístup na atraktívny taliansky módny e-commerce trh. Náš plán na najbližšie mesiace je previesť Stileo na našu technologickú platformu a vďaka tomu akcelerovať rast na tomto trhu. Týmto krokom sme nadšení, pretože nasleduje stopy našej dlhodobej stratégie – vytvoriť najlepšiu a najznámejšiu platformu pre objavovanie módy v Európe,” komentuje Ján Kešelák, Chief Revenue Officer GLAMI.
O GLAMI: GLAMI založila v roku 2013 v Českej republike dvojica Tomáš Hodboď a Michal Jirák ako vyhľadávač módy. Už v roku 2016 expandovali na Slovensko. Každý deň GLAMI spája tisíce nakupujúcich so značkami a e-shopmi na jednom mieste. Vďaka smart kategorizácii produktov a výberu módy šitej na mieru každého jednotlivca GLAMI zjednodušuje objavovanie a nakupovanie módy. Dnes zákazník v katalógu GLAMI.sk nájde takmer 3 milióny produktov od viac než 16-tisíc značiek. GLAMI a Stileo patrí do skupiny GLAMI.group a pôsobí už v 14 krajinách sveta.
Informačný servis
Viac k témam: Móda, PR
Zdroj: Webnoviny.sk - GLAMI upevňuje svoje postavenie v Európe, kupuje talianske Stileo © SITA Všetky práva vyhradené.
Populárne články
Copyright © SITA Slovenská tlačová agentúra a.s. Všetky práva vyhradené. SITA Slovenská tlačová agentúra a. s. si vyhradzuje právo udeľovať súhlas na rozmnožovanie, šírenie a na verejný prenos tohto článku a jeho častí.
Predchádzajúci článok
Ministerstvo vnútra chce nakúpiť testy na drogy, ľudí budú testovať policajti
Okamurovi pred domom opäť viala ukrajinská vlajka
Majiteľovi značky Zara sa darí napriek konkurencii zo strany predajcov lacnejšieho oblečenia
Ruskí vojaci podľa Ukrajiny uviazli v pouličných bojoch o Pokrovsk